Edisi BLAS: Hasil Pertama dari Adhance!

adhance, maukerja, duit online

Memandangkan SR mendapat feedback positive daripada pembaca tentang Adhance (entri blog sebelum ini), SR ingin berkongsi dengan anda cash out pertama dari Adhance untuk SR! (entri ini memang dah lama tertangguh. haha!)

Kepada yang masih tidak tahu cara nak mula?

Boleh refer entri ni:


Sekarang ini, SR tiada masa untuk mempromosikan Adhance ini seperti sebelumnya (How I wished I have more time. huhu). Jom tengok penipu ke tidak platform Adhance ini.

Jika dilihat tarikh 1st March 2018 - 19 Oktober 2018, maksudnya SR dah joined Adhance ni masa 1 March 2018 tapi tak buat apa-apa promosi pun sampai la bln 8 kalau tak silap. Haha! Yeah I know agak rugi di situ.

Bila dah cuba platform ni memang best, usaha lebih dapat lebih dengan cara mempromosikan jawatan kosong kepada umum. Best kan? Sambil tolong orang dapat kerja, kita dapatlah sikit duit (seriously tak banyak, bolehlah buat duit tabung korang yang nak pergi travel ke bertunang ke or yang nak kahwin tu).

 
Untuk cash out, minimum RM100 yang dicapai sebelum 20hb setiap bulan. Sekiranya tidak mencukupi, akan di-carryforward ke bulan hadapannya sampai anda cecah minimum RM100. Faham kan? Jadi platform mencari side income bersama Adhance memang legit guys! Bukan SCAM okayy!


Tips: Sebaiknya gunakan akaun Maybank. Payment pun dapat cepat. Hehe.

Kepada yang suka online dan masih mencari kerja (baru habis SPM/baru habis pengajian/mencari kerja baru), bolehlah cuba platform Adhance ni. Mudah sahaja kerana anda HANYA PERLU PROMOSIKAN DI PLATFORM MEDIA!

Yang masih memburu kerja tuuu, boleh tinjau-tinjau widget blog SR ni ada tu haa kerja kosong dekat sebelah tuu. Moga anda mendapat kerja yang anda inginkan pada tahun ini! Belum cuba belum tahu kan? (Tapiii tolonggg jangan apply kerja dekat ORINS okay! Always selidik syarikat yang anda ingin mohon terlebih dahulu)

Haa jangan malas-malas nak mohon kerja. Well prepared okay!

SR nak mula mempromosikan Adhance ni kembali setelah lama diam membisu dan page Zon Cari Kerja terbiar begitu sahaja.

p/s: Siapa yang pernah cash out hasil Adhance ni mesti tahu feeling dy macam mana kan? Sambil tolong orang dengan berkongsi kerja kosong sambil dapat duit sikit. Boleh buat duit tabung ke duit travel ke duit nak kahwin ke haaa semua boleh. Janji apa? Kena USAHA.

#sisdonemembebel

1 comment:

Copyright syazaredzuu.com 2016. Powered by Blogger.